Trucuri pentru o cină sănătoasă

Data postării:

Majoritatea avem un program destul de încărcat pe timpul zilei, astfel că uneori poate sărim peste prânz și tindem să exagerăm cu masa de seară.

Specialiștii nutrislim.ro ne dezvăluie 10 trucuri utile pentru silueta și sănătatea noastră:

  1. Încinge atmofera, nu tigaia – cina devine deseori masa principală a zilei, din punct de vedere al caloriilor, deoarece este masa la care se întâlneşte întreaga familie, prilej de relaxare şi de socializare. Acordă mai multă importanţă acestui aspect al cinei! 
  2. Atribuie legumelor rolul principal – construieşte-ţi masa pornind cu legumele şi abia apoi adaugă şi restul ingredientelor în farfurie!
  3. Spală bine legumele – pe cât posibil, spală bine sub jet de apă legumele, nu le curăţa de coajă! Astfel, nu se pierd nutrienţii care se găsesc în coajă şi nici fibrele, care contribuie la saţietate.
  4. Prepară-ți propriul dressing – poţi folosi ca bază 1- 2 linguriţe de ulei de măsline extravirgin, la care poţi adauga, în funcţie de gust: oţet balsamic, sos de soia, o linguriţă de muştar, o linguriţă de suc de lămâie, tot felul de condimente şi ierburi aromatice.
  5. Alege un mod de preparare rapid, dar sănătos!
  6. Nu exagera cu uleiul!
  7. Porționează mâncarea de la început!
  8. Ascunde legumele în supă – supa sau ciorba este un aliment ideal pentru cină, atâta timp cât nu foloseşti grăsimi sau făinoase la prepararea ei. 
  9. Taie carbohidrații de pe listă!
  10. Condimentează-ți masa!

Ultimele știri

Share post:

spot_imgspot_img

Te-ar putea interesa și:
articole asociate

Negresă de post, simplă și rapidă

În căutarea unui desert delicios și ușor de preparat,...

Ordin de mobilizare pentru soldații rezerviști români

Momentan, este doar un exercițiu, pus în aplicare de...

Drepturi egale pentru toți pacienții în sistemul de sănătate românesc?!

Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, dr. Valeria...