Primăria Sectorului 2 anunțat lansarea în curând a unei noi platforme online, prin care cetățenii vor putea accesa toate serviciile Primăriei în orice moment al zilei.
‘’În curând vom lansa o nouă platformă: ePS2- Servicii online pentru cetățeni.
Toate serviciile Primăriei Sector 2 vor fi disponibile online, la un click distanţă, din confortul casei dvs., în orice moment al zilei.
Ce era mai greu am finalizat deja:
Am pus la punct un sistem informatic proiectat pentru a eficientiza și îmbunătăți serviciile oferite cetăţenilor;
Am retro-digitizat 10.307 de unități arhivistice (documente ce constituie un dosar);
Am instruit 100 de persoane (utilizatori şi administratori) cum să folosească sistemul informatic;
Am făcut analize ex-post privind Hotărârile de Consiliu Local elaborate/aprobate începând cu anul 2016.
Urmează cât de curând să lansăm platforma online pentru cetățeni, platformă ce va permite celor interesaţi să obțină, din orice loc şi oricând, certificate de urbanism, duplicate din arhivă, dar şi alte documente, fără să se mai deplaseze la ghișeele de la sediul instituției.
Tutorialele sunt deja pregătite, astfel încât atunci când lansăm platforma, cetățenii să ştie ce paşi au de urmat. În materialele de mai jos, tot procesul este explicat pas cu pas
Valoarea totală a proiectului conform contractului de finanţare este 3.793.158 lei, din care 3.592.161,58 lei reprezintă parte nerambursabilă, din fonduri europene.
Scopul proiectului este de a optimiza și moderniza procesele și serviciile Primăriei Sectorului 2, prin măsuri de planificare strategică instituțională și prin introducerea unui sistem informatic ce furnizează servicii online cetățenilor.’’, informează Primăria Sectorului 2 pe pagina sa de facebook.