’’Premieră în România! Autorizarea operatorilor economici se va face o dată la patru ani, în Sectorul 6.
Consilierii locali au votat astăzi Regulamentul care prevede acest lucru.
Primăria Sectorului 6 este prima autoritate publică care a luat o asemenea decizie, pentru a elimina birocrația.
Primarul Ciprian Ciucu: „Cea mai mare problemă a oamenilor din mediul de afaceri din Sectorul 6 era birocrația, dublată de presiuni și eventual șpagă”
”I-am scăpat pe oameni de povara administrativă de a depune certificate, autorizații și alte documente în fiecare an. Tot ce vor trebui să facă este să plătească o taxă și să ne transmită online o cerere pe propria răspundere cum că documentele depuse anterior nu au suferit modificări. În cazul în care apar, ne notifică. Asta nu s-a mai făcut în România până acum și inovăm în administrația publică, așa cum am promis în campania electorală. Cea mai mare problemă a oamenilor din mediul de afaceri din Sectorul 6 era birocrația, dublată de presiuni și eventual șpagă”, scrie Ciprian Ciucu, primarul Sectorului 6, pe pagina sa de facebook.
Ce au de făcut comercianții pe viitor? Potrivit aceleiași postări:
- pe parcursul celor 4 ani vor aviza doar actele care expiră: contractul de salubrizare, actul de la mediu ori avizul de la RAR. De asemenea, vor notifica autoritățile locale cu privire la acest lucru;
- vor obține viza anuală, care este condiționată de plata unei taxei, conform suprafeței pe care o dețin, cuantumul fiind stabilit anual de CGMB.