Primăria Sectorului 2 reorganizează departamentele preluate în subordine

Data postării:

Având în vedere că Poliția Locală din Sectorul 2 a trecut printr-un proces de reorganizare, iar anumite departamente desfințate au trecut în subordinea Primăriei,  depunerea dosarelor pentru autorizații se va face la sediul Primăriei, iar controalele se vor efectua de către Poliția Locală.

”Cum Poliția Locală a trecut printr-un proces amplu de reorganizare pentru a implica cât mai mulți agenți în stradă, axați pe probleme prioritare (parcări pe trotuare și spații verzi, gunoi, comerț stradal ilegal etc.), atribuțiile anumitor departamente desființate au fost preluate de Primărie. Astfel, începând cu data de 28.06.2022 următoarele dosare se depun la Registratura Primăriei Sectorului 2:

-autorizare activități de alimentație publică – cod CAEN 561,563

-autorizare activități recreative și distractive – cod CAEN 932

-aviz ocupare temporară a locului public cu terase sezoniere

-aviz ocupare temporară a locului public cu amplasare de agregate frigorifice Așadar, depunerea dosarelor se face la sediul Primăriei – str. Chiristigiilor nr. 11-13, iar controalele legate de respectarea prevederilor legale se fac de către reprezentanții Poliției Locale’’, se precizează pe pagina de facebook a Primăriei Sectorului 2. (foto: facebook)

Ultimele știri

Share post:

spot_imgspot_img

Te-ar putea interesa și:
articole asociate

A fost validat un vaccin pentru „Variola maimuței”

Organizația Mondială a Sănătății a declarat luni că a...

De unde pot fi obținute adeverințe de vechime dacă firma nu mai există?

Recalcularea pensiilor a scos la iveală o altă problemă...

Țara care vrea să renunțe la U.E. pentru a se alia Rusia

Rusia a creat alianța BRICS, din care fac parte...

Cum arată buletinele de vot pentru prezidențiale?

Biroul Electoral Central a stabilit ordinea celor 14 candidați...