Cunoscutul om de televiziune a comentat „marele succes” din jurul nunții liderului AUR, George Simion. În viziunea prezentatorului TV, astfel de evenimente fac audiență, însă, problema nu este că televiziunile difizează așa ceva, ci că publicul se adună în număr atât de mare în fața televizoarelor…
„Nunțile și înmormântările sunt rețete sigure pentru televiziunile din toată lumea. Nu noi am inventat rețeta!
Prințul Harry și Megan au adunat cu nunta lor peste 2 miliarde de telespectatori si a fost preluată de 188 de țări. Vârful de audiență in India anul asta incă e deținut de nunta unor actori faimoși , Mouni și Suraj care au bătut toate recordurile anului.
Uimitor nu e că o nuntă a plasat ieri televiziunea care a transmis-o pe prima poziție in audiențe!
Uimitor e că respectiva televiziune, România TV, a reușit ieri să adune cei mai mulți telespectatori în fața LCD-urilor și plasmelor chiar dacă NU emite HD.
E un amănunt pe care nimeni nu-l spune!
Analizele de vânzări arătau că românii au cheltuit anul trecut peste 300 milioane de euro pentru achiziția de televizoare de ultimă generație.
Cu toate plasmele și LCD-urile cumpșrate, cea mai urmărită tv de știri din România e una care nu emite HD.
Vorba lui Shakespere:<<o poveste nu depinde de gura care o spune ci de urechea care o ascultă>>”, a scris Dan Negru pe pagina sa de Facebook.