Cum ne menținem greutatea optimă în timpul postului?

Data postării:

Postul Paștelui este perioada perfectă pentru curățirea organismului, odată cu sufletul, însă, dacă nu suntem atenți la cântitatea de mâncare putem aduna kilograme în plus, în doar câteva săptămâni. Pentru că eliminăm carnea, ouăle și lactatele din alimentație, musculatura poate fi slăbită din cauza lipsei proteinelor. Astfel că, trebuie să mâncăm fasole, linte și năut, nuci și semințe, fructe exotice, dar și fructe uscate.

„Capcana” postului este reprezentată de folosirea multor uleiuri, de palmier, rapiță, cocos. Medicii spun că porția de parizer, brânză, chiftele sau cârnați vegani sau de alte produse de post, ar trebui să fie mai mică decât la produsele din carne și lapte.

Putem profita, însă, de trufandalele de primăvară proaspete, gustoase și bogate în vitamine, pe care le găsim în piețe, în această perioadă.

Ultimele știri

Share post:

spot_imgspot_img

Te-ar putea interesa și:
articole asociate

11 grădiniţe deschide la vară în Sectorul 2

Primăria Sectorului 2 a anunțat ca vor rămâne deschise...

Cimbrul, util în tratarea afecțiunilor respiratorii

Cimbrul este mai mult decât o simplă plantă aromatică...

De-a râsu’-plânsu’… Bătaie în Parlamentul României

Halal lideri, halal politicieni, halal parlamentari! Au ajuns să...

Idei de mic dejun bogat în proteine

Un mic dejun bogat în proteine este esențial pentru...