Împăcări de 1,24 mil euro între consumatori și bănci

Data postării:

În primele nouă luni ale anului, 445 consumatori au parcurs întregul proces de conciliere (depunere cerere, negociere, hotărâre finală acceptată de ambele părți) ori au ajuns la o înțelegere amiabilă direct cu băncile/IFN-urile, după ce au apelat la Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Beneficiile rezultate din negocierea consumatorilor cu băncile au ajuns la 1,24 milioane euro în primele trei trimestre, iar valoarea totală a beneficiilor în cei cinci ani de activitate operațională este de 5,25 milioane euro.

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar este o entitate juridică autonomă, neguvernamentală, apolitică, fără scop lucrativ, de interes public, cu personalitate juridică, înființată în baza Ordonanței Guvernului nr. 38/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și comercianți, ce transpune la nivel național Directiva 2013/11/UE privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE.

Instituția asigură suport gratuit și rapid în soluționarea problemelor cu instituția financiar-bancară.

Ultimele știri

Share post:

spot_imgspot_img

Te-ar putea interesa și:
articole asociate

Cum să cumpărăm la prețuri corecte de Black Friday?

Vinerea Neagră a cumpărăturilor, din data de 8 noiembrie,...

Salariul minim va crește, din nou, în 2025

În plină campanie electorală, premierul Marcel Ciolacu și candidat...

Casa Verde, „victima propriului succes”

Acuzații grave învăluie Programul Casa Verde, după ce, în...

Baterii de stocare a energiei, pe banii prosumatorului

Beneficiarii edițiilor de anii trecuți ale programului Casa Verde...