Banca te poate ajuta, dacă ești victima unei fraude cu comercianții on-line

Data postării:

Ați avut parte de o fraudă la plata cu cardul sau nu ați primit produsele comandate on-line? Băncile care v-au emis cardurile cu care ați făcut plățile vă pot veni în ajutor, dacă veți completa o cerere de refuz de plată, la care alăturați documente justificative (facturi, bonuri, chitanțe de POS, extrase de cont, e-mailuri pe care le-ați schimbat cu comerciantul). În această situație, termenul de răspuns din partea băncii este de 30 de zile, iar, în majoritatea cazurilor, băncile oferă posibilitatea să vă recuparați banii dacă nu ați primit produsele pe care le-ați plătit sau nu vă înțelegeți cu comerciantul de unde ați făcut cumpărăturile.

Puteți cere bani, inclusiv, pentru plățile dublate, adică ați plătit de mai multe ori același produs sau pentru biletele de avion, în cazul unor zboruri anulate.

Procedura de recuperare a banilor se numește chargeback sau refuz la plată. În funcție de tranzacțiile pe care le contestați, termenele în care vă puteți adresa băncii variază între 4 și 6 luni, în cazul produselor care nu au fost livrate.

Ultimele știri

Share post:

spot_imgspot_img

Te-ar putea interesa și:
articole asociate

Ce alimente să consumăm dacă avem colon iritabil

Sindromul de colon iritabil  este o afecțiune cronică a...

Calendarul înscrierilor la grădiniță

Conform proiectului MEC, procesul de înscriere este structurat în...

Gafă monumentală la Casa Albă! Planuri de război au ajuns la un jurnalist

Pe grupul de lucru Signal al autorităților americane din...

Locurile de joacă din Herăstrău, închise de ANPC

"În urma unui control anterior, efectuat în luna februarie...