De câteva zile, circulă un mesaj prin care destinatarul este somat cu privire la neplata unor facturi, făcându-se referire la deconectarea de la rețeaua de energie electrică, aceștia fiind îndemnați să acceseze un link pentru a plăti soldul restant.
De fapt, este vorba de o tentativă de fraudă prin mijloace de plată electronice, ce constă în transmiterea de notificări către clienți, via aplicații de mesagerie și/sau SMS.
Electrica Furnizare se delimitează de orice mesaj trimis clienților săi care îndeamnă la efectuarea plății prin accesarea de link-uri.
Electrica Furnizare nu a solicitat și nu va solicita, prin intermediul aplicațiilor de mesagerie și/sau SMS, realizarea de plăți prin accesarea de link-uri, compania încurajând clienții să utilizeze canalele oficiale de plată, cunoscute și promovate constant în rândul acestora: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agențiile și sucursalele băncilor partenere, punctele de plată Paypoint, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, serviciul Westaco Express.